2011. augusztus 18., csütörtök

Rövid és édes vagyok, munkát keres

Rövid és édes vagyok, munkát keres:
Minden munkáltatóra, vagy bárki, aki tudja, ahol esetleg dolgozni,

Most az én egyéves szülői szabadságot meg kell találnom az ellenállás a szakmai élet és gondoltam megpróbálom itt is:)
! STOP! nem csak a kattintson el, gyermekem van elhelyezve rugalmas (childminder), akkor is, ha beteg. :) De éjszakai műszakban még nem lehetséges, de nem később kizárt.

Én 25, és a képzett állat gondozó felé otthoni és fórumon állatok
ezért azt is előírja, fizikai munka nem jelent problémát számomra
Személyes erősségek látom az én tanulás és a Leistungswilligkeit és változatos érdekeit.
Lelkiismeretesség, a megbízhatóság és az elkötelezettség ugyanolyan fontos számomra, mint felelős kezelése az áruk és a munkaeszközök rendelkezésre bocsátani nekem. Én is hajlandó dolgozni a nagy motiváció és hajlandóság nekem jó tanulást ez az új feladat.

Én keresem:
- Az állandó pozíciót 25H - 40h / hét
- Az első szerelem, mint egy átmeneti év szippantás
- Minimum 8 € / h
- Lehetőleg Erkner mivel én is rendelkeznek autóval, busszal vonalak nem olyan jó, mert szeretném venni magamnak egy robogó, de sajnos, ez véget ér vissza a télen.
Vagy van egy cégautó nekem:))

Kínálok:
- Vezetői engedély 2005 óta
- Technikai megértése
- Alapismeretek a PC
- Én tanúsítvánnyal üzemeltetni lottó terminál (ha szükséges):)
- Jó humor, barátságos viselkedése, a csapat játékos és még tovább fent.
- Péntek döntött 6-17 óra óra a hétvégén nem egészen - minden esetben, a munka hétfőtől.

Remélem tudtam magad egy jó benyomást, és várom a hírekhez! Pályázati űrlapok is rendelkezésre állnak, és persze szeretem, hogy a személyes meghallgatásra.

! Kérjük, ne call centerek, háztól házig értékesítés, sem szexuális vagy egyéb kétes ajánlatokat.!