2011. szeptember 7., szerda

140Db Őszi gyerek ruha 0-164-es (24,4kg) NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft


removed
Üdvözöllek az aukciómon!!!
Ezen az aukción 140Db első osztályú(kb: 10%másod osztály)átmeneti gyerek ruhára licitálhatsz!
Méretek 0-164-ig fiú, lány vegyesen!
Mosva vasalva nincsenek angol bálából származnak!
Előforduló márkák a csomagban: H&M, C&A, Zara, Next , George stb...
Mosás, vasalás után lesznek igazán szépek de nekem már se időm se türelmem vele foglalkozni! Ha körül nézel nálam láthatod milyenek lesznek mosás, vasalás után a ruci minőségileg mert én is ebből árulok!
Maradt még 3 zsák ruhám ha valakit érdekel fel teszem csak még nem volt rá időm!: -)
Az első osztályba tartozik: bolyhosság, fakulás, apró folt vagy pici lyuk! A 10% amit másod osztálynak írtam pl: nadrág amit a lába közt, térdén javítani kell vagy már kicsit nyúlottabb tehát javítani kell de nem hordhatatlan géprongy!
A 140Darab ruha 2 nagy dobozba fért el, így dobozostól 24, 4kg összesen!
Személyesen tudom a lakásomon Dorogon átadni vagy postai start csomagként tudom küldeni 1690Ft-ért!
Mivel már abszolút nincs rá időm és kell a hely itthon sok dolgot és ruha csomagokat is fogok még fel tenni ha érdekel írj hátha munkát spórolsz nekem!: -D
A csomag most 1Ft-ról indul minimál ár nélkül!!!!
Csak 9 napig!!!
Vagy vidd fix áron nagyon olcsón!: -)(ha így viszed darabja 67, 8Ft-ra jön ki vagy 389Ft-ra  kilója: -)
Minden darabot nem tudtam fotózni de a fotók a csomag tartalmáról készültek!
Ha kérdésed van írj!
 



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-14 18:18
. 140Db Őszi gyerek ruha 0-164-es (24,4kg) NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft