2011. július 16., szombat

Titkár Berlin - Könyv Consulting, ellenőrzés, tanácsot:
Leszel a beszámoló a fej felett?
A eladásai stagnálnak, és szeretné növelni a nyereséget?
Futtatja a költségek ellenőrzés alatt, és nem tudod, hogyan kell fordítani ezt a folyamatot?
Tervezés üzleti indítási tanácsadó, és nem a jogot, hogy elérje a cél?

Én vagyok az állami tanúsított az üzleti menedzsment és szintén sokoldalú üzleti tapasztalat. Saját szolgáltatás igényeihez szabott a te dolgod.
Én specializálódtak a szolgáltatások pénzügyi elszámolás a támogató vállalkozók és a kis-és középvállalkozások. Ajánlom az egyéni figyelmet, nagy szakértelmet Book folyamatos üzleti tranzakciók és a bér, valamint az én diplomát üzleti kiterjedt üzleti know-how.

-Számviteli szolgáltatások folyamatos üzleti tranzakciók *
Értékesítési bevallás *
-Payroll *
Segítség az üzleti start-up
KfW finanszírozási tanácsadás és hiteltanácsadás
-Szakértői vélemény a Munkaügyi Hivatal / Job Centre
Alapítója Coaching
Controlling szolgáltatások

Én neked dolgozom vállalkozóként, vagy kis-és közepes méretű vállalkozások könnyen és költséghatékony megoldásokat szabott különösen a számviteli és a vállalkozói szellemet.
Kapsz egyéni és kiszámítható áron!

Tudom, hogy a fontos kérdéseket a vállalkozásindítás és dolgozzanak ki veled, és az Ön számára a megfelelő választ. Lehetőségek és kockázatok azonosítása és elemzése, különösen a megfelelő intézkedéseket terveznek az alapító folyamat és támogatott.

Alig várom, hogy a tárgyaláson meg!

* Számviteli szolgáltatások szerinti 6. § No. 3. és 4. StBerG.